Hello :D

Idag är en ny dag :P Jag är rätt seg idag, vakna vid 10 ungefär och inte alls varit röksugen eller matsugen o.O Nu tvinga jag i mig en macka iaf :) Jag funderar starkt på att att koka potatis till revbenspjällen. Andra gången jag lagar till revbenspjäll själv och denna gång fungerar ugnen, hoppas jag ;O Jag hoppas att alla har haft ett lika bra sommarlov som jag eller ännu bättre kanske? Vem vet... Jag glömde badbrallorna hos Robbs morsa och det är inte okej! Men men jag får väl skita i dom och sno ett par av Robb , punkt slut! :D Kommentera gärna, Jag ska fixa iordning bloggen när jag har mer tid för det och är hemma. Puss o kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Designed by: www.haraldzzon.blogg.se