fredag!

Idag är det sista dagen i veckan som jag måste åka till skolan... Den här veckan har bestått av att hantera ormar, ödlor och sköldpaddor. När jag undersökte en av skolans ödlor på var det någon som ville ta kort på mig och Den xD sen på igår var i tropicariet med klassen och jag bara älskar giftormar, dom är så vackra! Men iaf en papegoja höll på att attackera Robin L så vi kom fram till att dom endast Gillar Micke L av killarna i vår klass xD vi fick se en giftorm äta och det var awesome! Bilder från dagen lägger jag in sen :-) Idag ska vi på ett annat studiebesök med psykologin o Jag hoppas att det blir roligt. Får är vi hela förmiddagen sen efter lunch har vi sällskapsdjur. På den lektionen vet Jag att vi ska gå igenom mer om sköldpaddor och sen vad som kommer på provet nästa fredag. Imorse tog jag ut ture och daisy (hundarna) men daisy skulle in direkt när hon var klar och ture ville gå med och tack vare att daisy vägra gå ett flertal gången tog promenaden extra lång tid att gå, suck. Men jag hann iaf med bussen och det är det som räknas. Hare bäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Designed by: www.haraldzzon.blogg.se